Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

ИндексPortalПоследни снимкиТърсенеРегистрирайте сеВход
Вход
Потребителско име:
Парола:
Искам да влизам автоматично с всяко посещение: 
:: Забравих си паролата!
Новина
Форумът се завръща! Преди бяхме на второ място в класацията за топ музикални форуми, а сега дори не влизаме в нея. Хайде да си върнем второто място!
Предпечат, бърз набор
;; your string of lights is still bright to me 2844092z Град Варна
Top posters
Сэлiinа ♥
;; your string of lights is still bright to me Vote_lcap;; your string of lights is still bright to me Voting_bar;; your string of lights is still bright to me Vote_rcap 
Tswiftxx
;; your string of lights is still bright to me Vote_lcap;; your string of lights is still bright to me Voting_bar;; your string of lights is still bright to me Vote_rcap 
CallMeCookiexx
g0ggie_swift
~lifeforthemoment
7aylor
Lady_Mi
Miss Swift^^
shutupxx
the blue ninja xD
Latest topics
» Вашите банери
;; your string of lights is still bright to me EmptyВто Юли 24, 2012 8:10 pm by sa5m

» Завръщане на форума
;; your string of lights is still bright to me EmptyПон Сеп 05, 2011 8:06 pm by Сэлiinа ♥

»  Фен №1 на Тейлър
;; your string of lights is still bright to me EmptyПон Авг 15, 2011 12:14 pm by Сэлiinа ♥

»  Крал и слуга
;; your string of lights is still bright to me EmptyВто Авг 09, 2011 3:32 pm by Tswiftxx

» Нови дизайни ..
;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Авг 05, 2011 9:33 am by Tswiftxx

» Уорн !! (администратори/модератори)
;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Юни 24, 2011 8:51 pm by Сэлiinа ♥

» Алекс О’Лафлин се сбогува с приятелката си в Лос Анджелис
;; your string of lights is still bright to me EmptyНед Юни 05, 2011 1:27 pm by Tswiftxx

» Смяна на никове
;; your string of lights is still bright to me EmptyНед Май 29, 2011 7:39 pm by Сэлiinа ♥

» Флууд :']]
;; your string of lights is still bright to me EmptyНед Май 29, 2011 7:37 pm by Сэлiinа ♥

Статистика
;; your string of lights is still bright to me 3651044u

;; your string of lights is still bright to me

Go down 
+4
Изабела ♥
ninadobrev
CallMeCookiexx
Tswiftxx
8 posters
Иди на страница : 1, 2  Next
АвторСъобщение
Tswiftxx

Tswiftxx

Брой мнения : 608
Местожителство : Варна

;; your string of lights is still bright to me Empty
ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyНед Дек 19, 2010 7:07 pm

Невероятни както винаги. Обичам те <3
Върнете се в началото Go down
https://taylorswiftfans.bulgarianforum.net
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

Брой мнения : 258

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyНед Дек 19, 2010 7:43 pm

Хех, тенк ю.. И аз те обичам! <33
ninadobrev

ninadobrev

Брой мнения : 4
Местожителство : Мистик Фолс

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyВто Дек 21, 2010 4:28 pm

Супер са!!!
http://thevampirediariesrpg.bulgarianforum.net/forum
Изабела ♥

Изабела ♥

Брой мнения : 8
Местожителство : Димитровград,Хасково

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyЧет Дек 23, 2010 9:24 am

;; your string of lights is still bright to me 303953 Уникални са браво !!!
http://the-charmed-ones.site-forums.com/index.htm
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyЧет Дек 23, 2010 5:22 pm

Пфюю.. мерси много.. Наистина го оценявам (:
shutupxx

shutupxx

Брой мнения : 16

ПисанеЗаглавие: Супер!   ;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Дек 24, 2010 12:27 pm

;; your string of lights is still bright to me 1241346ibnc2i7ght хвалебствия на създателя! Много са хубави!
shutupxx

shutupxx

Брой мнения : 16

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyСря Дек 29, 2010 4:29 pm

CallMeCookiexx написа:
Хайде и аз да пусна нещо. Работя от около три-четири години с фотошоп, като първите две са пропилени по глупави уроци и там подобни...

!Приемам и поръчки!

;; your string of lights is still bright to me 001 ;; your string of lights is still bright to me 002 ;; your string of lights is still bright to me 026 ;; your string of lights is still bright to me 028 ;; your string of lights is still bright to me 022 ;; your string of lights is still bright to me 008 ;; your string of lights is still bright to me Sgomez05 ;; your string of lights is still bright to me Autumn03;; your string of lights is still bright to me House01 ;; your string of lights is still bright to me Love01 ;; your string of lights is still bright to me Nature01 ;; your string of lights is still bright to me Nature03 ;; your string of lights is still bright to me Nature04 ;; your string of lights is still bright to me Nature05 ;; your string of lights is still bright to me Nature06 ;; your string of lights is still bright to me Nature07;; your string of lights is still bright to me Nature08 ;; your string of lights is still bright to me Nature09 ;; your string of lights is still bright to me Nature10 ;; your string of lights is still bright to me Nature11 ;; your string of lights is still bright to me Ships01 ;; your string of lights is still bright to me Ships02 ;; your string of lights is still bright to me Stars01 ;; your string of lights is still bright to me Agreene3;; your string of lights is still bright to me Agreene4 ;; your string of lights is still bright to me Agreene5 ;; your string of lights is still bright to me Agreene6 ;; your string of lights is still bright to me Agreene7 ;; your string of lights is still bright to me Hwilliams01 ;; your string of lights is still bright to me Tswift01 ;; your string of lights is still bright to me Tswift02 ;; your string of lights is still bright to me Tswift03;; your string of lights is still bright to me Tswift04 ;; your string of lights is still bright to me Tswift05 ;; your string of lights is still bright to me Tswift06 ;; your string of lights is still bright to me Tswift08 ;; your string of lights is still bright to me Tswift09 ;; your string of lights is still bright to me Agreene2 ;; your string of lights is still bright to me Agreene ;; your string of lights is still bright to me Autumn01;; your string of lights is still bright to me Autumn02 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake01 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake02 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake03 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake04 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake05 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake06 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake07;; your string of lights is still bright to me Cupcake08 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake09 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake10 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake11 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake12 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake13 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake14 ;; your string of lights is still bright to me Cupcake16;; your string of lights is still bright to me Rainbow01 ;; your string of lights is still bright to me Strawberry01 ;; your string of lights is still bright to me Strawberry02 ;; your string of lights is still bright to me Strawberry03 ;; your string of lights is still bright to me Strawberry04 ;; your string of lights is still bright to me Tc01 ;; your string of lights is still bright to me Tc02 ;; your string of lights is still bright to me Tc03;; your string of lights is still bright to me Tswift01-1
;; your string of lights is still bright to me 001 ;; your string of lights is still bright to me Alice01 ;; your string of lights is still bright to me Emotive01 ;; your string of lights is still bright to me Love01 ;; your string of lights is still bright to me Love02 ;; your string of lights is still bright to me Nature01 ;; your string of lights is still bright to me Nature02 ;; your string of lights is still bright to me Nature03 ;; your string of lights is still bright to me Nature04 ;; your string of lights is still bright to me Nature05 ;; your string of lights is still bright to me Nature06 ;; your string of lights is still bright to me Nature07 ;; your string of lights is still bright to me Nature08 ;; your string of lights is still bright to me Stock01

Подписи:
Spoiler:

Тапети:

Spoiler:

Надявам се да ви харесат!

А аз да помоля за някоя друга картинка на Тейлърката??? :oops: ⭐ ⭐
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyСря Дек 29, 2010 5:32 pm

Залавям се.. ⭐
xxReckless

xxReckless

Брой мнения : 10

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyЧет Дек 30, 2010 11:36 am

Аз много, ама много ще ти казвам, че си супер добра във фотошопа ^^ искааам..не знам какво искам :D искам уолпейпърче на Майли :D :D и ново авче на Тейлър, че моето е скучно <-- :| или пък..може ли да си взема това - ;; your string of lights is still bright to me Tswift08
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyЧет Дек 30, 2010 5:48 pm

Вземай аватарчето, пък аз тази вечер, може би, ще направя нови аватарчета на Тей <33
xxReckless

xxReckless

Брой мнения : 10

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Дек 31, 2010 9:12 am

мерси, мерси ^^ пък ако ми харесат новите, ще си открадна някое :D :D :D
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyНед Яну 02, 2011 2:07 pm

Айде, народе! Топли аватари! Но преди това искам да ви честитя новата година и нека тя ви донесе много здраве, радост, усмивки и много, много любов.
А сега към аватарите. Опитах някои нови неща, някои може да не ви допаднат, ще се радвам да изразите мнението си (:

;; your string of lights is still bright to me Tswift16 ;; your string of lights is still bright to me Tswift15 ;; your string of lights is still bright to me Tswift14 ;; your string of lights is still bright to me Tswift13;; your string of lights is still bright to me Tswift12
;; your string of lights is still bright to me Tswift11 ;; your string of lights is still bright to me Tswift10 ;; your string of lights is still bright to me Tswift09 ;; your string of lights is still bright to me Tswift08 ;; your string of lights is still bright to me Tswift07
;; your string of lights is still bright to me Tswift06 ;; your string of lights is still bright to me Tswift05 ;; your string of lights is still bright to me Tswift04 ;; your string of lights is still bright to me Tswift03 ;; your string of lights is still bright to me Tswift02

Ето едно тапетче на Майли, ако не ти харесва, ще направя ново. Това го правих преди няколко седмици и още тогава ми се струваше много, ама много странно.

П.П.: Скоро очаквайте няколко комплектчета и един-два тапета на Тейлър плюс няколко графики на Дневниците на Вампира.
Tswiftxx

Tswiftxx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyВто Яну 04, 2011 11:57 am

Даваш ли на админката да си вземе едно от прясно изпечените ? ⭐
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyВто Яну 04, 2011 7:41 pm

Естествено, че давам... Даже не ме питайте, ами директно вземайте. Само кажете кои ⭐
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyЧет Фев 03, 2011 9:09 pm

Отдавна не съм пускала нови графики и реших да ви зарадвам с малко новички аватари и новото подписче на кака ви ;; your string of lights is still bright to me 796757 . Няколко на Тейлър, Свръхестествено, Дневниците на Вампира и както винаги my random shizzz:

;; your string of lights is still bright to me Tswift02-1

;; your string of lights is still bright to me Tswift17 ;; your string of lights is still bright to me Tswift18 ;; your string of lights is still bright to me Tswift19 ;; your string of lights is still bright to me Tswift20 ;; your string of lights is still bright to me Tswift21 ;; your string of lights is still bright to me Tswift22 ;; your string of lights is still bright to me Tswift23 ;; your string of lights is still bright to me Vampd01 ;; your string of lights is still bright to me Vampd02 ;; your string of lights is still bright to me Vampd03 ;; your string of lights is still bright to me Vampd04 ;; your string of lights is still bright to me Vampd05 ;; your string of lights is still bright to me Vampd06 ;; your string of lights is still bright to me Vampd07 ;; your string of lights is still bright to me Vampd08 ;; your string of lights is still bright to me Vampd09 ;; your string of lights is still bright to me Spn01 ;; your string of lights is still bright to me Spn02 ;; your string of lights is still bright to me Spn03 ;; your string of lights is still bright to me Spn04 ;; your string of lights is still bright to me Spn05 ;; your string of lights is still bright to me Spn06 ;; your string of lights is still bright to me Spn07 ;; your string of lights is still bright to me Spn08 ;; your string of lights is still bright to me Emotive03 ;; your string of lights is still bright to me Emotive04 ;; your string of lights is still bright to me Emotive05 ;; your string of lights is still bright to me Emotive06 ;; your string of lights is still bright to me Emotive07 ;; your string of lights is still bright to me Emotive08 ;; your string of lights is still bright to me Emotive09 ;; your string of lights is still bright to me Love02-1 ;; your string of lights is still bright to me Nature09
Tswiftxx

Tswiftxx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Фев 04, 2011 8:38 am

Супер са.. пак ще си открадна някой аватар Смях до припадък 2
Сэлiinа ♥

Сэлiinа ♥

Брой мнения : 693
Местожителство : София

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Фев 04, 2011 11:08 am

;; your string of lights is still bright to me 9397 Ее,Ники супер са бе момичее. ;; your string of lights is still bright to me 333847
Tswiftxx

Tswiftxx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Фев 04, 2011 11:12 am

Искам да нахалствам.. Направи ми на Алекс О'Лафлин.. *ако искаш снимки казвай, ако не, направи с такива дето е с къса коса,не с дълга че там не го понасям Смях до припадък 2 * няколко Авки <333333333333333333333333 Моля ти се Плач
Сэлiinа ♥

Сэлiinа ♥

Брой мнения : 693
Местожителство : София

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Фев 04, 2011 11:18 am

Аз пък ме срам да сложа на един от кеча,но ме срам ;; your string of lights is still bright to me 43379 ,голяма мъжкаранка ще стана.
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyПет Фев 04, 2011 12:48 pm

Tswiftxx написа:
Искам да нахалствам.. Направи ми на Алекс О'Лафлин.. *ако искаш снимки казвай, ако не, направи с такива дето е с къса коса,не с дълга че там не го понасям ;; your string of lights is still bright to me 43379 * няколко Авки <333333333333333333333333 Моля ти се ;; your string of lights is still bright to me 662341

Пращай снимките на ЛС и вечерта да се захващам с тях.
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyСъб Фев 05, 2011 3:41 pm

Мм, готови са.. Подписа стана супер. * Ники обича подписа* Има и пет аватарчета. Нядявам се да ти харесат:
;; your string of lights is still bright to me Alexol01-1 ;; your string of lights is still bright to me Alexol02 ;; your string of lights is still bright to me Alexol03 ;; your string of lights is still bright to me Alexol04;; your string of lights is still bright to me Alexol05

;; your string of lights is still bright to me Alexol01
Tswiftxx

Tswiftxx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyСъб Фев 05, 2011 4:09 pm

АЛЕЛЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕЕ НИКИИ ОБОЖАВАМ ТЕ..МАЛЕЕ НЕВЕРОЯТНО ЕЕЕЕЕЕ <33333 Обичам те страшно много,отиват на подипс!!! ;д Сърчице
CallMeCookiexx

CallMeCookiexx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyСъб Фев 05, 2011 4:24 pm

Йей, радвам се, че ти харесват толкова много <33. Подписът много добре стана, за кой ли път го казвам.. ;; your string of lights is still bright to me 796757

Tswiftxx

Tswiftxx

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyСъб Фев 05, 2011 7:07 pm

Сърце
Lady_Mi

Lady_Mi

Брой мнения : 24

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me EmptyСря Фев 16, 2011 8:33 pm

Невероятни са. Много си добра...
Sponsored content

ПисанеЗаглавие: Re: ;; your string of lights is still bright to me   ;; your string of lights is still bright to me Empty

;; your string of lights is still bright to me
Върнете се в началото 
Страница 1 от 2Иди на страница : 1, 2  Next

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
 :: Свободна зона / Free zone :: Творчество :: Графики-
Идете на: